onsdag 16 juli 2014

Ett fantastiskt päron

Har varit en hel dag i Nagu idag med fantastiskt sällskap! Jag hittade ett fantastiskt päron, ett gult päron. Fantastiskt!

I slutet av augusti skall jag för första gången kliva in i studielivet som högskolestuderande. Det kommer att vara spännande, förhoppningsvis roligt och intressant och troligtvis kommer det att vara en hel del mera jobb än vad man var van vid från yrkesskola-nivån...

Från och med första augusti så skall jag, Robin och Mumman bo i ett mysigt hus i Jeppis. Varken jag eller Robin känner till Jeppis överhuvudtaget, men som tur så har jag min underbara kusin med fästman där som kan visa oss runt, lära oss känna stan och hålla oss sällskap.

Vi har en liten stressfylld period framför oss snart igen, med flytt, skolstart och jobbsökning, men jag hoppas att allting går någorlunda smärtfritt och smidigt.

Inga kommentarer: