söndag 1 juni 2014

Dålig bloggare här.

Det är mycket på gång hela tiden nu, känns det som. Tog examen i onsdags, jei för mig och jei för Robin också =)

Nu följer en vecka med en hel del program.
Just nu sitter jag och väntar på att få börja traska ner till hamnen och ta båten till fastlandet. På fastlandet skall jag sedan, efter att ha spenderat en natt på Kimito, åka ivåg mot Jakobstad. Där skall jag och Robin hälsa på den underbara Gunsan. Efter att vi sovit en förhoppningsvis bra natt hos Gunsan så skall jag iväg till Novia för att delta i urvalsprovet. Iiik! Jag är nervös redan nu. Urvalsprovet fortsätter även nästa dag och när det är över så åker vi ner till Kimito igen, om jag har överlevt urvalsproven så att säga... (IIIK!!)

När vi kommit tillbaka till Kimito så börjar förberedandet av diverse firande. På lördag blir det en liten paus för mig gällande förberedelser medan jag skall på klassträff.

På söndag blir det sedan konfirmations- och examenskaffe i Tolfsnäs =) Eftersom jag inte har kunnat fira min examen ännu, pågrund av arbete, så tror jag att det ska bli riktigt kul att få sätta på sig medieassistent mössan igen en liten stund.

Snabb uppdatering av vad jag håller på med just nu.
(Skall försöka skärpa mig vad gäller bloggandet.)

Inga kommentarer: